DLACZEGO PODRÓŻE SŁUŻBOWE Z FLUGO?

Profesjonalni podróżnymi względami

Szykuje się kolejna służbowa podróż?

Spokojnie, tym razem będzie inaczej. Dużo lepiej. Zobaczysz.

Skąd to wiemy?

Bo od ponad 20 lat podróżujemy służbowo niemal codziennie.
Jesteśmy Biurem Podróżników (nie myl z biurem podróży ;).
Osobiście odwiedziliśmy i sprawdziliśmy dla Ciebie ponad 185 krajów na 6 kontynentach.

Od 1998 roku z naszego doświadczenia z powodzeniem korzystają małe i duże firmy
oraz klienci indywidualni. Pomagamy im docierać w najróżniejsze zakątki świata.
W przeróżnych celach. Również służbowych.

Obsługujemy wyjazdy na konferencje, delegacje, targi i spotkania biznesowe.
Zachęcamy również, by łączyć podróże służbowe z wypoczynkiem
dzięki możliwościom, jakie daje tzw. bleisure.

To jak, lecisz z nami służbowo?

Zobacz co jeszcze zrobimy, by Twoja

podróż służbowa była przyjemniejsza

ZAJMIEMY SIĘ WSZYSTKIMI FORMALNOŚCIAMI

Specjaliści z Flugo załatwią za Ciebie wszystkie formalności związane z Twoją podróżą służbową. Na przykład przygotują wizy i zorganizują tłumacza.

ZAREZERWUJEMY BILETY LOTNICZE I NOCLEGI

Dzięki dostępowi do wielu systemów rezerwacji hotelowych oraz większości linii lotniczych, znajdziemy dla Ciebie najlepsze połączenia i zakwaterowanie.

ZAPEWNIMY TRANSPORT NA MIEJSCU

Zorganizujemy dogodny transfer między lotniskami, a hotelem. A jeśli sobie tego życzysz wypożyczymy również Tobie na miejscu samochód.

WYKUPIMY UBEZPIECZENIE

Kasjer lotniczy Flugo przygotuje dopasowaną do Twojego wyjazdu
ofertę ubezpieczenia podróżnego.

ZAOPIEKUJEMY SIĘ

Na każdym etapie naszej współpracy będziesz pod opieką osobistego opiekuna.
Nasz Agent zna Twoje potrzeby i błyskawicznie odpowie na każde pytanie.

Służbowa podróż do przeszłości – historia Flugo

1998

Jak się wszystko zaczęło

W sumie to na początku nic nie było. Nawet garażu. Ale było nasz trzech. A w każdym z nas… ten sam zapał i mnóstwo pomysłów. Był też jeden problem. To znaczy jedno biurko i jeden komputer. Mieliśmy jednak również jedną licencję IATA. A ta pozwalała nam na wystawianie biletów lotniczych.

Tej siły więc, nikt i nic już nie mogło zatrzymać. Utworzyliśmy firmę – kasę lotniczą dla MT-ESPERANTOTUR.
Żarty się skończyły. Zostaliśmy agentem ponad 300 linii lotniczych świata. Ale dotarło to do nas dopiero, kiedy wystawiliśmy pierwszy bilet lotniczy KLM. Do Kilimandżaro! Nasza podróż trwa do dziś.

A! I jeszcze jedno. Na początku nazywaliśmy się Monda Turismo Flugo.

1999

Jak wiesz, od roku działamy jako Monda Turismo Flugo.  Postanawiamy jednak zmienić nazwę na Biuro Podróżników FLUGO. Flugo to z języka esperanto „lot„. Zakłada je dwóch pilotów wycieczek – pasjonatów podróży.
Nabieramy wiatru w żagle, mamy już trzy komputery 🙂  A cała kadra kończy kurs kasjerów lotniczych.

Coraz bardziej wychodzimy na zewnątrz. Otwieramy drugi punkt w siedzibie Portu Lotniczego Bydgoszcz na Starym Mieście. A przechadzający się ulicami Bydgoszczy mieszkańcy mogą zobaczyć pierwszą wielkoformatową reklamę Flugo jeżdżącą na jednym z tramwajów.

2000

Historia rezerwacji grupowych w Biurze podróżników Flugo sięga początku lat 2000 kiedy zaczął rozwijać się bardziej masowy i zorganizowany ruch lotniczy a polskie społeczeństwo stało się bardziej zamożne i większa ilość osób mogła sobie pozwolić na podróże lotnicze wypierając jednocześnie podróże autokarami.

Pierwsze grupy liczące kilkanaście osób zakładaliśmy na potrzeby naszego działu podróżników wysyłając naszych klientów w egzotyczne miejsca całego Świata.

2004

Prawdziwy przełom i rozwój działu biletów grupowych przypada na lata 2003/2004 kiedy to zaczynamy obsługiwać coraz większe grupy organizowane przez Biuro Podróżników Flugo. Zaczynamy wtedy współpracę z pierwszymi biurami z branży MICE, ruchu pielgrzymkowego (, oraz firm organizujących wyjazdy na targi i konferencje. Współpraca z tymi firmami trwa nadal i cały czas się rozwija, również przez możliwość obsługi kolejnych firm z szerokiej branży organizującej wyjazdy lotnicze. Dzięki czemu wysłaliśmy już dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów oraz setki grup.

W tym roku wystawiamy bilety na naszą pierwszą grupę powyżej 120 osób!!!

2005

W sytuacji kiedy firma czy instytucja nie dopuszcza możliwości podziału grupy między różne linie lotnicze w grę wchodzą połączenia czarterowe dzięki którym mamy do dyspozycji cały samolot tylko dla nas.

Nasz pierwszy czarter był dla grupy do Andory kiedy to wysłaliśmy ok 190 osób na wyjazd narciarski w 2005 roku.

2006

W 2006 roku z sukcesem rozpoczynamy naszą współpracę z Grupą Polwell, która jest jednym z liderów bydgoskiego przemysłu oraz przedstawicielem znanych w Polce i na całym Świecie marek jak Montibello, Artego, czy Kemon dostarczających produkty głównie do zakładów fryzjerskich. Dzięki stabilnej polityce firmy marka firmy znana jest w całej Polsce, ale co ważniejsze dla nas rok do roku Grupa Polwell we współpracy z Biurem Podróżników Flugo organizuje rokrocznie ok 10 grup wyjazdowych dla swoich klientów. Dzięki czemu Flugo przyczynia się do rozwoju marek z Grupy Polwell .

2007

Nie małe znaczenie na rynku podróży lotniczych w tym grupowych miało pojawienie się tzw. „Tanich linii” (low cost airlines). Dzięki wejściu na Polski rynek tych linii zwiększyła się siatka bezpośrednich połączeń z wielu polskich miast. Dzięki temu wzrosła konkurencja i ceny za bilety lotnicze. A co za tym idzie zwiększyła się rzesza klientów na rezerwacje grupowe którzy proszą nas o pomoc w zorganizowaniu przewozu określonej ilości osób.

2008

Kolejnym przełomem była rewolucja w sposobie obsługi klienta, czyli wycofanie biletów papierowych i wprowadzenie do obiegu biletów elektronicznych w 2008 roku. Dzięki temu proces obsługi oraz przyspieszenie działania (szczególnie w sytuacjach awaryjnych) i łamie barierę „odległości”. Dzięki temu faktowi Flugo pozyskuje nowych klientów z całej Polski i pozwala stać się największym sprzedawca biletów lotniczych w województwie Kujawsko Pomorskim oraz jednym z liderów rezerwacji grupowych w Polsce.

2009

Jednym z najtrudniejszych i większych grup w naszej historii było zorganizowanie przelot dla ok 320 osób do Miami w 2009 roku. Problem była ograniczona ilość miejsc w samolotach oraz konieczność przewiezienia tak dużej ilości osób w jednym terminie i koordynacja we wszystkich liniach lotniczych, które brały udział w przewiezieniu tak dużej ilości uczestników z różnych miast europejskich.

2011

W roku 2011 rozpoczęła się nasza współpraca z bydgoskim klubem sportowym Basket 25 (aktualnie Artego Bydgoszcz), który przez ostatnie kilka lat zajmuje czołowe lokaty w koszykówce kobiet w Polsce i zaczyna swoich sił na arenie międzynarodowej. Przez lata Biuro Podróżników Flugo nawiązało bliskie relacje z klubem. Przez ten czas pomogliśmy w organizacji wyjazdów dla wielu zawodniczek oraz członków klubu indywidualnie jak i grupowo na wyjazdy o walkę w Pucharze Europy. Dzięki owocnej współpracy, zarząd Biura Podróżników Flugo podjął decyzję , aby od 2012 roku stać się jednym z głównych sponsorów Artego Bydgoszcz co jest powodem do dumy, aby wspierać lokalny klub.

2015

Świadomość klienta lotniczego cały czas rośnie a co za tym idzie wiedza na temat korzyści jakie płyną z rezerwacji grupowych. Główne z nich to odroczona płatność podzielona na raty, możliwość podania nazwisk w terminie ok 2 tygodni przed wylotem, czy możliwość redukcji miejsc, co nie jest możliwe przy rezerwacjach indywidualnych poniżej 10 osób. Dzięki temu spory segment klientów grupowych zaczęły stanowić szkoły (projekty Erasmus) i różnego rodzaju instytucje, firmy i stowarzyszenia, czy po prostu grupy znajomych lub rodzin. Każdy kto chciałby wysłać powyżej 10 osób jednocześnie i skorzysta z oferty grupowej będzie potrafił docenić zalety tego typy rezerwacji.

2019

20 lat temu zmieniliśmy nazwę na Flugo.
Teraz czas na nowe logo.
I nowe przygody pod nowym znakiem.

SYNERGIA

Oferta dopasowana do marzeń

firmy

Organizacja wyjazdów, incentive, szkolenia, konferencje, eventy.

PODRÓŻE SŁUŻBOWE

PRZELOTY GRUPOWE

Bilety lotnicze dla grup
Natychmiastowa wycena
Możliwość zmiany nazwisk pasażerów